Saturday, November 1, 2014

Cara Nak Anak Bijak Matematik Macam Adi Putra, Rahsianya?


Mengira Tak Payah Pakai Calculator Tanya Soalan Terus Dapat Jawapan



Setiap kali exam result anak mesti dapat markah 100%

Mestilah anda sebagai ibu bapa suka kan? 

Masalah utama sekarang anak kita ni susah dan lambat nak pickup terutama kalau pasal mengira. Kita sebagai ibu risau sangat kalau anak lemah dalam matematik ni. Malu pulak dengan kawan anak mereka semua bijak-bijak.

Jadi macammana caranya nak buat anak kita bijak dalam matematik ni? Saya kongsikan pada anda bagaimana anak saya pun yang dulu lemah dalam Matematik kini semakin bijak bukan Matematik je pelajaran yang lain pun prestasi semakin meningkat.

Boleh berikan mereka minyak ikan yang kaya dengan Omega 3 untuk perkembangan otak dan fungsinya. Apa yang cikgu ajar senang je nak masuk dan memudahkan penghantaran isyarat ke otak anak.

IQ dan minda anak pun lebih cepat berjalan.
InsyaAllah.

Lepas ni comfirm RESULT anak dalam matematik lebih baik dari sebelumnya.

Inilah supplement minda untuk pelajar seperti yang disyorkan juga oleh blog Siti Hawa


Berita baik! Omega Guard Shaklee menyediakan minyak ikan dari sumber terbaik ikan dari laut dalam.

Biasanya customer saya ambil 2 botol sekaligus, sebotol untuk anak sebotol lagi untuk ibunya nak mantainkan berat badan pun boleh.




➜ Kalau nak anak BIJAK apa salahnya MELABUR sikit untuk mereka.

Berminat sila hubungi saya Whatsapp no ni je senang 012 9760024

1 comment:

Unknown said...

saya dari zaman sekolah amat suka dengan pelajaran matematik.. kalau boleh, saya pon mahu anak pandai dalam bab2 matematik nie.. sempena promo omega ni boleh la grab, bagi anak-anak, dan harap dapat membantu perkembangan otak anak.. PERBEZAAN OMEGA GUARD DENGAN MINYAK IKAN LAIN